.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اجرای 60 عنوان برنامه در هفته بسیج در مازندران
فرمانده سپاه کربلای مازندران از اجرای 8 هزار برنامه در غالب 60 عنوان برنامه در هفته بسیج خبر داد و افزود: در هفته بسیج با اجرای برنامه های متنوع ، ارتقا سطح آمادگی ها و ارائه روحیه رزم آوری، و هم آوردطلبی و اقتصاد مقاومتی به نمایش گذاشته می شود.

شمال نیوز: فرمانده سپاه کربلای مازندران از اجرای 8 هزار برنامه در غالب 60 عنوان برنامه در هفته بسیج خبر داد و افزود: در هفته بسیج با اجرای برنامه های متنوع ، ارتقا سطح آمادگی ها و ارائه روحیه رزم آوری، و هم آوردطلبی و اقتصاد مقاومتی به نمایش گذاشته می شود.  
به گزارش خبرنگار شمال نیوز در ساری، سردار محمدحسین بابایی در نشست مطبوعاتی که بمناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار داشت : امروز امنیت پایدار در کشور حاکم است و این امنیت را مرهون رشادت ایثارگران در دوران دفاع مقدس و نیروهای مردمی که در اقصی نقاط جهان علیه استکبار می‌جنگند، هستیم.
وی افزود: اگر امروز در امنیت هستیم ، این امنیت حاکی از حاکم بودن تفکر بسیجی است.
فرمانده سپاه کربلای مازندران  با بیان اینکه امروزه مشخصه تفکر بسیجی استکبارستیزی است، اذعان کرد: دشمن و برخی از عناصر داخلی تلاش دارند که چهره بزک کرده آمریکا را به مردم نشان دهند، در صورتی که بسیاری از مشکلات موجود در کشور و نیز مشکلاتی که در منطقه غربی آسیا برای مردم به وجود آمد، ساخته و پرداخته آمریکا و ایادی آنهاست.
وی تصریح کرد: تفکر بسیجی یک شعار نیست چرا که بسیج در تمام صحنه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی حضور مستمر و فعال دارد و برای ورود به عرصه‌های مختلف برنامه‌هایی را در کشور در حال اجرا دارد.
بابایی یکی از برنامه های محوری سپاه در طول سال را برنامه های اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: در مقابله با جنگی که دشمن برای شکست اقتصادی مردم ایران طراحی کرده می بایست نسخه ای را عمل کنیم که منجر به ابطال این طرح شود.
وی از اجرای هشت هزار برنامه در غالب 60 عنوان برنامه در هفته بسیج خبر داد و افزود: در هفته بسیج با اجرای برنامه های متنوع ، ارتقا سطح آمادگی ها و ارائه روحیه رزم آوری، و هم آوردطلبی و اقتصاد مقاومتی به نمایش گذاشته می شود.
فرمانده سپاه کربلای مازندران  شعار هفته بسیج را «بسیج، دست قدرت خدا» اعلام کرد و افزود: یکی از مهمترین برنامه های در هفته بسیج تجمیع بسیجیان با عنوان "شکوه ایستادگی" در سراسر استان است.
وی یکی دیگر از اقدامات بسیج را پشتیبانی از توانمندی های مردم اعلام کرد و افزود: اعزام تیم های تخصصی پزشکی و بهداشتی به مناطق محروم، افتتاح سالن های ورزشی، و همچنین توانمند کردن علمی بسیجیان از جمله اقدامات بسیج در جهت ارتقای سطح امنیت پایدار در کشور است.
سردار بابایی با اعتقاد بر اینکه رسالت اصلی بسیج، فرهنگ سازی در موضوع اقتصاد مقاومتی است، اذعان داشت: در چند سال اخیر در حوزه اقتصاد مقاومتی پیشرفت های زیادی داشتیم.
بابایی همچنین درباره سیاست سپاه و بسیج در مورد برجام بیان کرد: در این مورد بسیج و سپاه تابع بی چون وچرای ولی فقیه است و گوش به فرمان رهبر انقلاب اسلامی هستیم که در این ارتباط نه از فرمایشات رهبر جلو می‌زنیم و نه عقب می‌مانیم و دقیقا همان را تبین ، تبلیغ و هم اقدام می کنیم.
وی افزود: در موضوع برجام اقتدار نظام ایران را طبق فرمایش رهبر انقلاب اسلامی ایران حفظ می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم به بهانه برجام اقدامی خلاف منافع انقلاب اسلامی در کشور انجام شود.
فرمانده سپاه کربلای مازندران در پایان خاطرنشان ساخت: در موضوع برجام نباید هیچ حرف و اقدامی انجام شود که نشان دهد ما دچار تزلزل هستیم و سیاست سپاه جنگیدن در همه عرصه‌ها با فتنه‌های دشمن است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.